Diskuse

Jirásek ironik

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KO

bramarbas

15. 9. 2010 8:06
Celý život jsem tvrdil,

že by můj oblíbený Jirásek potřeboval přeložit do současné češtiny (tak jako jeho zahraniční kolegové). Vy jste ten, kdo by se toho mohl ujmout. Už proto, že takto podaným výkladem toho literárního postrachu studentů mnoha generací, byste rozhodně zabodoval! KARMA :-)R^

0 0
možnosti
M

mevak

14. 9. 2010 22:11
Kdyby žil Jirásek dnes,tak.......

.....byl by velmi majetný autor.Má dobré literární zápletky v románech a jak vidno z uvedených ukázek,točil by i slušné horory.Co je to ale platné - vyžíval se v glorifikaci husitství a to pak celé jeho dílo naprosto degradovalo.

0 0
možnosti
KO

bramarbas

15. 9. 2010 8:13
Re: Kdyby žil Jirásek dnes,tak.......

Četl jsem vcelku realistické Proti všem i až naturalistické Bratrstvo, ale že by se jednalo o glorifikaci? Můžete mi napsat, v čem ji vidíte Vy? Profesora Nejedlého, který to tvrdil, se bohužel zeptat nemůžu :-)

0 0
možnosti
A

akki

14. 9. 2010 18:17
Já sprostá nebudu.

Karma a děkuji!:-)

0 0
možnosti
S

snaduzdost

14. 9. 2010 17:06
Jirásek ironik

Blahopřeju, mladý muži: za vaši práci i za odvahu. Budou na vás sprostí, ale vydržte to.

0 0
možnosti
  • Počet článků 213
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Narozen v roce 1976.
Pracovník v pojišťovnictví.
Hobby: politika, hudba, divadlo, literatura, historie, film, cestování.
Pocházím z venkova, ale od roku 1996 bydlím v Praze.
Pracoval jsem v různých oborech, např. v cestovním ruchu, překladatelské firmě, marketingu apod.

Seznam rubrik