Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A27d12a58m 67S52t70a74v82a

21. 9. 2014 22:34

Asi po 50 letech jsem dnes slyšel tu povídku, tenkrát jsem ji četl, dodnes jsem si ji pamatoval jako vynikající umělecké dílo! a dnešní rozhlasové uvedení té povídky mi opět potvrdilo mé celkové vnímání Aloise Jiráska, jako autora mimořádných uměleckých kvalit; zkušenosti, i současné, mi potvrzují správnost vnímání jeho tvorby jako mimořádně pravdivého a dnes i aktuálního svědectví. Karma, autore.

0 0
možnosti
  • Počet článků 213
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Narozen v roce 1976.
Pracovník v pojišťovnictví.
Hobby: politika, hudba, divadlo, literatura, historie, film, cestování.
Pocházím z venkova, ale od roku 1996 bydlím v Praze.
Pracoval jsem v různých oborech, např. v cestovním ruchu, překladatelské firmě, marketingu apod.

Seznam rubrik